Sayfalar

16 Haziran 2009 Salı

asıl komedi

haha asıl pts sabah komedisini yazmayı unutmuşum. Pazar akşamı maç sonrası egeyi eve bırakınca ben de gece orda kaldım. Sabah ablamla ege ankaraya uçacak, ben de eve gelip işe gidicem. güya. neyse bunlar sabah 5 sularında kalkıp hazırlanmaya başladılar. ben de onların gürültüsü arasında uyumaya çalışıyorum. derken simay'ın evde "arabanın anahtarı nerde?" diye dört döndüğünü farkettim. panik halinde aranıyo ama bilinmez tabi. saate baktım 5:48. sonra onlar çıktı, ben dalmışım. az sonra kapı açıldı ve murat'ın "artık rahatça ara anahtarı" dediğini duydum. bizimkiler uçağı kaçırmış:))) az sonra saat 7 oldu diye ben de kalktım yataktan. ablam otobüs ayarlamaya çalışıyor. Hadi dedim sizi ataşehire bırakayım. 7:25 felandı çıktık evden. okullar kapandı ya, saat de çok geç diil, rahat gideriz sandım... sen misin böyle düşünen. ataşehire vardığımızda saat 8:50 olmuştu. Ben direksiyonda ağlama modunda. Daha eve gidip duş alıp kuaföre gidicem çünkü öğlen toplantımız var... trafik bana karşı, eve ulaşmam 9:30:((( işe ancak 10:30 da gelebildim.... sonra da zaten data kabusu işte... ne gündü beh!!!

2 yorum:

sevim dedi ki...

Besbelli çarpılmışsın selen:)) insan kalkıp "anahtar bulma" çalışmalarına yardımda bulunmaz mı??? :)))

Selena dedi ki...

hahhaah, sen de haklısın... düşüncesizlik işte:)