Sayfalar

18 Haziran 2009 Perşembe

ŞAMPİYON EFES:)


detaylar sonra...

6 yorum:

Anonymous dedi ki...

vayyy beee tekkeyi bekleyen çorbayı içer öyle mi? bu kadar yaklaştın mı yoksa arakladın mı resmi? Ufuk Sarıca HALA YAKIŞIKLI MI?

SUP

Selena dedi ki...

hahhaha yav utanmasam gidip çocuklar gibi resim çektirmek isteyecektim ama dedim selen yaşını başını almışsın:PpP

Selena dedi ki...

arak canım:)) ama sahaya girip yakinen gördüm kendilerini:)
Bu arada şimdi diil ama Ufuk'u başka bir maçta görmüştüm. Evet hala çok yakışıklı:))))

papilo dedi ki...

kafana sise veya koltuk yemedin umarim! :)

Selim Karakaya dedi ki...

bırak fotoğraf çektirmeyi, fenerlilerin arasında sağ çıktığına dua et!

Selena dedi ki...

valla öyle, detayları yazıcam sonra ama korkumdan maç boyu gıkım çıkmadı. parmak uçlarımda sevindim resmen:))) sonunda ise dehşet içinde izledik karmaşayı!!!