Sayfalar

17 Haziran 2009 Çarşamba

Gıy gıy sivri

Akşamdan kaldım:( Nasıl başım ağrıyor, uykum var.
Şimdi ben akşam gayet uslu uslu evde oturup ayaklarımı uzatacakken Aylin kanıma girip beni zorla PalmaD'oro ya götürdü. Evde kalıp köfte yiyecek olan ben gidince zeytinyağı ve ekmek, balık, tatlı ve bol şaraptan oluşan bir kombinasyon yaptım. Aldığım kalorilerin yanısıra hafif de sarhoş olup geldim eve:) Saat 1:30a doğru ekran karşısında sızma tehlikesi geçirince vurup kafayı yattım... ama uyumak ne mümkün. Önce bi sıcakladım, sonra sıcağa bir sivri gıyıltıları ile eşlik etmeye başladı. Öyle yorgunum ki yataktan kalkmaya zorlanıyorum. Gene de zor bela kalkıp sivri avına çıktım ama yakalamak na mümkün. Alçak hayvan ısırmasın diye üstümü örtüyorum, bu sefer sıcaktan bunalıyorum.. rezil bir geceydi. Sabaha karşı dalmışım böyle uykumun en güzel yerinde(:P) hande seslenmez mi sabah oldu kalk diye... söylene sürüne kalktım yataktan.. hala başım ağrıyor:( alçak sivri...

1 yorum:

papilo dedi ki...

Sivrisinekleri yakalamaca yerine, yuzune koluna biraz limon kolonyasi sur, bak bakalim gelebiyorlar mi yamacina!

tecrubeyle sabit