Sayfalar

10 Haziran 2009 Çarşamba

Yürü Efes'im be!!!

Düm akşam playoff ların 3. maçı vardı. Ben uyuduğum için ilk 2 maçı kaçırmışım ama zaten ikisini de FB almış. Hatta 2. maçı son saniyede kapmış resmen. Dün akşam da Abdi İpekçi de 3. maç vardı. Abdi İpekçi fenerin salonu. Nasıl gidesim var benim de maça. Ama kime sordumsa yan çizdi. Ben de burdan kalkıp tee zeytinburnuna gitmeye üşendim ne yalan diyim. evde izlerim artık dedim.
Akşam eve gidince önce çıkıp 1.5 saat felan yürüdüm. eve döndüğümde maçın 2. çeyreği bitmek üzereydi ve efes 6-7 sayı gerideydi. Tuu felan diyerek seyretmeye başladım. Bir yandan tv açık maç var ama ben tüm dikkatimi vermiyorum. Bi ara baktım fark 14 sayı. Hatta o arada Burak aradı, izlemesen de olur, 14 sayı fark var dedim. sonra son çeyrekin sonlarına doğru fark kapanmaya ben kıpırdanmaya başladım. hele son 1 dakikada çığlıl çığlığa. Son saniyeler efes öne geçti ama kıl fener son 3 saniyede basket atıp skoru eşitlemez mi!!! Neyse sonra bir 5 dakika uzatma. Gazı alan Efes uzatmalarda coştu tabi, tutabilene aşkolsun. Son 1 dakikaya da efes 8 sayı önde girdi tabi:))) ben mutluluklar havada. O son bir dakika taktik fauller sebebiyle oldu mu size 10 dakika... Ama sonuç aynı... Efes Feneri evinde yendi:))) Aslanlarım benim:))))

0 yorum: