Sayfalar

16 Haziran 2009 Salı

nedir?

Yav zaman ne kadar hızlı geçebiliyor bazen.. anlamıyorum bile ne zaman ne olduğunu...
güzel bir haftasonu geçirdim denebilir. ve son derece hızlı bir pazartesi.
Cuma akşamı dans kursuna gittim sürünerek, ardından sınıftakilerle kahve modu. Gelip sızdım. Cts sabah yürüyüş hayal oldu. Onun yerine 12:30 sularında Kadıköyde ablam ve egeyle buluşup dolaşmaya başladım. Önce Kadıköy'de sonra caddede ne kadar mağaza varsa girdim çıktım denebilir. İlk defa kendime 3 tane elbise aldım:) hala da vitrindeki elbiselere yan gözle bakıyordum. Sonra tatil için mayo vs ve ayakkabı çanta. Sonuçta konsere harcayamadığım parayı alışverişe yatırdım. Akşam eve vardığımızda saat 21:30 falandı. Yorgunlukta yığılıp kaldık.
Pazar büyükadaya gittik. Fayton turu yapıp tepedeki kiliseye çıktık. saat 5 gibi adadan döndük. Bu sefer egeyle ayhan şahenk'e efes-fb maçına gittik. Zavallı Ege teyzesi yüzünden efes tarafında oturmak zorunda kaldı. Maçta efes genelde önde olmakla birlikte fenerin farkı kapatıp zorladığı da oldu. Garibim ege pek mutlu değildi:) Efeslilerin arasında FB şapkasyla oturan yegane velet oydu:))) Allahtan efes taraftarı sağlam tipler de herkes gayet gülümseyerek karşıladı:)
Maçın sonları süper çekişmeliydi. son 13 sn'ye 68-68 berabere girildi. Sonra efes hücumunda noldu anlamadım ama fener teknik faul yedi. o kadar cok itiraz ettiler ki teknik faul 2ledi. sonra seyirciler azıp sahaya şişe fırlatınca hakemler içeri kaçtı. Bu arada faul sayısı da 4e çıkmış. Hakemler 15 dakika sonra felan döndü, 4 atış daha yapıldı, efes birden 7 sayı öne geçti. top da onlarda başladı ama kimse topla ilgilenmedi bile. el sıkışıp ayrıldılar sahadan. Şimdi bir sonraki maç yarın abdi ipekçi de. bu maç sonrasında fenerliler nasıl bir modda gelir maça bilmiyorum, umarım sağ salim çıkarız sahadan:) Yalnız maçı efes alırsa şampiyonuz bu sene:)))
ha bir de dün akşam iş yerinde pösteki saydık resmen. Yaptığımız bir hesaplamada farklılık çıkmış. tek tek dataları kıyaslayıp farkın nerden kaynaklandığını bulmaya çalıştık. gece 11'i gece zafer edasıyla tüm farklılıkları çözmüş, hata sebeplerini bulmuştuk. iş bitmedi gerçi ama en azından çözüme yaklaşıldı.
budur:)

0 yorum: