Sayfalar

12 Haziran 2009 Cuma

Ordan burdan

Dün Efes yine harikalar yarattı. Gayet çekişmeli maçı 9 sayı farkla aldı:)) Ben yine TV karşısında bu sefer elimde Efes'imle izledim. Az önce de pazar ve çarşamba günkü maçlara bilet aldım. Pazar yalnızım ama çarşamba cümbür cemaat gidiyoruz.

Bugün alınan kötü haber ise DM konserinin tamamen iptal olduğu idi. Daha sabah 20 Eylül vs muhabbetleri dolanırken birden şok oldum resmen:( Üstelik de daha pazartesi günü bugün için kaçamak planları yapmıştım. Atlayıp Frankfurt'a gidiversem, akşam konseri izleyip ertesi gün dönsem... Ama bu fikri dile getirdiğimde herkes isteğimi kırıcı şeyler söyledi.. belki de yanlış insanlara sordum bilemiyorum. Halbuki şu anda stada doğru yol alıyor olabilirdim. Bir daha kararsız kalınca birilerine sormak mı.. töbe. içimden nasıl geliyorsa öyle bundan sonra:)

4 yorum:

Anonymous dedi ki...

anaaaaa bi daa da sana fikir verirsem...

SUP

Selena dedi ki...

sadece sen diil. ablam da gitme dedi, selim de gitme dedi...:((( beni kimse annamadı:(((

Selim Karakaya dedi ki...

Seni düşünüp de doğruyu söyleyende hata!...

Eşek!

Selena dedi ki...

hah! dogru oldugu konusunda da israr devam ediyor:PPP

beni bi siz anladiniz, siz de yanlis anladiniz uhuuuhu:(:PPP