Sayfalar

3 Kasım 2010 Çarşamba

Fala inanmam ama...

Fala inanmam, falcıya gitmem. gele gidip falcılara verilen paralara çok acırım. hayatımda 1 kere tarot falı baktırdım. o da 2 sene kadar önce taksimde bir kafede. güya iyi bir falcıymıştı. sadece 10 tl kahve parası veriyorsun olayı. o zamanlar da nasıl aşığım. kadın anladı zaar, hep olumlu şeyler söyledi. ben çıktım ki ayaklarım yerde diil. sanırsın çocuk evlenme teklif etti. sonuç? kendisinden bir daha haber alınamadı:)))
neyse bir de susan miller diye bir abla var. astrolojiye ilgisi olanlar çok tutuyormuş hatunu. ben de her ay başında aylık falımı okumayı alışkanlık haline getirdim. gerçi okuduktan birkaç saat sonra ne dediğini unutuyorum. arada tekrar bakıyorum falan. genelde çok alakasız çıkıyor. kadının "aha süper, hayatının aşkı ile karşılaşacaksın" dediği günlerde evde TV izliyor falan oluyorum.
Yalnız 2 aydır söylediği birkaç konu genelleme babında olsa da cuk oturdu. özellikle finansal yorumları resmen cuk oturdu. şimdi geriye dönüp baktım ve helal dedim. neyse allahtan o dönem sona ermiş.
Şimdi bu yazıyı niye yazdım. diyor ki kasım benim için süper bir ay olacakmış. üzerimdeki finansal uğursuzluk azalacakmış, yeni fırsatlar elime geçecekmiş vs. kadın yazmış da yazmış. okurken baktım ağzım kulaklarıma doğru kaymaya başlamış:)))) görücez bakalım:)))

0 yorum: