Sayfalar

2 Kasım 2010 Salı

Nevresim takıntısı

Herkesin bir takıntısı vardır sanırım. benimkisi de nevresim takımı. uzun saatler uyumak, yatakta bir o yana bir bu yana devrilmek en büyük keyiflerimden olduğundan mıdır nedir nevresim takımlarına karşı feci zaafım var. deseni itina ile seçilir ama desen kadar hatta daha önemli olan konu dokusudur. yumuşacık olacak, elini sürdüğünde ipeksi bir dokusu olacak. üzerinde pürüzsüz şekilde akacaksın ama kaymayacaksın. saten sevmem. ne o öyle, bir yandan gir, öbür yandan fırla git:PpP ama pamuk-saten karışımı olacak. üzerinde yatarken seni sarıverecek:)))
ellemeden asla almam nevresimi. o dokuyu mutlaka hissetmeli ve onaylamalıyım:)
deseni de sana mutluluk verecek:) baktıkça zevk alacaksın:) rengarenk de olabilir, tek renk de. önemli olan sende uyandırdığı duygular:)
ilk eve çıktığımda hatırlıyorum keyifle kendime birkaç takım almıştım. sonra 1 tane daha, 1 daha falan derken baktım 1 kişi için gereğinden fazla takımım olmuş, e malum madden de külfet. güzeli ucuz değil meredin. kendimi frenlemeye başladım. bir sefer hatırlıyorum yıllar önce unique art'tan bir takım vardı, böyle morlu falan. nasıl güzel. ama 5 yıl önce 150 TL gibi bir rakam. ben gidip gelip yalanıyorum takıma. sonra bir baktım tepe home'da %50 indirim. nasıl mutlu oldum, hemen anında atlayıp aldım anlatamam.
ondan sonra kendime fren mekanizması olarak mağazalardan uzak durmayı belirledim. özellikle unique art ve linens'e girmemeye başladım. kendimi tutamayıp girsem bile aklıma evdeki takımları getirip almamayı başardım.
şimdi bu takıntım nerden mi geldi aklıma. taç'ın web sayfasına üye oldum. bakıp bakıp iç çekiyorum. allahtan ellemeden alamam da kendimi tutabiliyorum:))))
ama çok güzeller yaaa:))))
benzer manyaklığı da arada paşabahçeye girince yaşıyorum. öyle güzel şeyler çıkarıyor ki adiler, aklımdan cinnet geçirip tüm mutfak eşyasını kırıp dökmek bile geçmiyor değil:)))

0 yorum: