Sayfalar

18 Kasım 2010 Perşembe

Tur dedikodusu

Dün akşam (yani 3. gün akşamı) ben odadayken oda arkadaşım geldi, hafif heyecanlı durumda. Tam hazırlanırken tlf çaldı. Bu telefonda 'ben ortasında kaldım ne alaka' falan diyor. Allah dedim olay var ama ne. Aman ses etme selen dedim, kitap okuyordum, okumaya devam ettim. Neyse bu gitti aşağıya, ben saçı kuruturken geldi. Senle bisey konuşabilir miyim diye. Hasss dedim. Meğersem tura dalıcı olmayarak gelen 2 ortayaşlı bayan vardı. Bunlar anlaşamamış odada, tartışmışlar vs. Artık aynı odada kalamayacaklarmış, bizim odayı 3leyebilir miymişiz? Amaaan pek mutlu olmadım ama yapacak birşey yok, kadın ortada kalacak, ok dedim ben de. Neyse ben pek mutlu olmayarak ama elimdeki malzemenin heyecanı ile koşturarak havadisleri grubun kalanına yetiştirdim. Bir yandan da, lan eşek kadar kadınlar, ikisi de en az 50, neden anlaşamazlar ki vs diye atıp tuttuk resmen. Sonra gece ben odaya dönerken anahtarı almak için recepe uğradım. Adam dedi ki siz türk dalıcı gruptansınız di mi? Evet dedim, sizden bir kişi apar topar çıkış yapıp türkiyeye döndü. Nasıl yani falan oldum. hikaye sonradan netleşti ki bu anlaşamayan 2 bayandan biri apar topar geri dönmüş! bana faydası ise odayi 3lememek oldu.
Bugün konunun dedikodu kısmı pek eğlenceliydi. Yok o 2 bayan başka bir adam yüzünden tartışmışlar, biri diğerini kıskanmış vs vs. (bu arada bu ilk önce geyik diye başladı ama sonrasında gerçek olduğu öğrenildi!!!) Tam komedi faslı. Allahım sen bizi bu hallere düşürme diye dualar ederek döndük resmen:)

2 yorum:

理想 dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ulku dedi ki...

amin amin.. cümlemize :)))