Sayfalar

27 Ocak 2009 Salı

Geçmiş zaman olur ki...

Dün akşam eski konser biletimi bulma aşkına bütün eski günlükleri vs devirdim. Arasında bileti ararken de sayfalarını çevirmekten alamadım kendimi. sonra ilk ciddi ilişkim. Aradan zaman geçtiği için unutmuşum ama okudukça canlandı tekrar gözümde. Gerçekten çok sevmişim ama çok da üzülmüşüm. Kendimi çok suçlamışım hep onu haklı görmeye çalışmışım... Dün okudukça elimden bırakamadım, bir yandan da sinirlendim. Toyluk işte.
Sonra varlığını bile unuttuğum başka bir heyecanı okuyup koptum. Tamamen unutmuşum onu, inanamadım:) komik yaa, günlük tutmak iyi bişey. Aslında bu blog da bir nevi günlük benim için ama orda işin içine duygular da girmiş:))))

2 yorum:

mert dedi ki...

e sende daha içten yaz:) okuruz biz

Selena dedi ki...

hahhaha oooldu canim:)