Sayfalar

12 Ocak 2009 Pazartesi

Karamsarlık

İnsanın moralini bozması ne kadar kolay. Olaydaki yegane olumsuz noktayı al ve kafanda büyüt. Bu kadar basit. Hele ki benim gibi kendisi söz konusu olunca optimist olmaya korkan biri için...
Karamsarlıksa bataklık gibi, bir kere içine girdin mi insanı dibe çekmeye devam ediyor. Sen su yüzüne çıkmaya çalıştıkça daha çok gömülüyorsun. Hele dışarıdan uzanan bir dal olmazsa... Halbuki kendini rahat bıraksan belki kurtulacaksın. O zaman aynen deniz gibi olucak. Hareketsiz ve huzurlu suyun üzerine uzanıvericeksin. Sarıvericek etrafını. Unutacaksın dertleri, karamsarlığı..
Denizin sesini özledim. Derinden ve enginden gelen o hafif çınlamayı...

6 yorum:

mert dedi ki...

al benden de o kadar. hayret yani aynı anda mı?

Anonymous dedi ki...

ahhhh çekirge ahhh ben sana demedim mi???

Neyse be bu dünyada başka deniz kenarı mı yok?

SUP

Selena dedi ki...

yüce sensei! bi daha seni dinlemeyen n'olsun:))

mert dedi ki...

ne oldu ya bak merak ettim

Selena dedi ki...

karadenizde gemilerim battı:)

mert dedi ki...

anladım...istanbula, aramıza, hayatımıza hoşgeldin.