Sayfalar

3 Ocak 2009 Cumartesi

Maça 1-2

Haftasonu bakıcılığı görevini üstlenince eğlenceli bişeyler yapma babında aşkımı maça götüreyim dedim. Bugün Efes'in Kepez Belediyesi ile maçı vardı. Bizimkileri yolcu ettikten sonra Ege'yle atlayıp Ayhan Şahenk SS'na gittik. Ben yol felan bilmem, carmen sağolsun bigüzel tarif etti, elimle koymuş gibi buldum. Erken gitmişiz, 1 saat kadar oyalandık. Maç 3:30da başladı ama Efes'in bariz üstünlüğü var. Biraz sıkıcı bir maçtı ama izledik gene. Maç sonunda Ege ordaki güvenlik görevlisinden rica etmiş, adam bizi soyunma odalarına götürdü. Kerem ve Sinan'la resimlerini çektim:) Bizimki pek mutlu:)

Sonra ısrarlara dayanamayıp Şebnem Hn'a gittik, orda 1 saat takılıp carmen'in önderliğinde eve döndük.
Yarına çalışmamız gereken bir ton ders var ama...:(

5 yorum:

mert dedi ki...

senden korkulur:)

mert dedi ki...

bende carmen kim yahu diyorum:) ispanyol asıllı türk falan. öldüm gülmekten

Selena dedi ki...

niye korkuyon yahu?

hahaha demek ki yazdıklarımı dikkatli okumuyorsun:PpP

bu arada carmen mi karmen mi?

mert dedi ki...

hahaha bilmem k mı c mi o kadar dikaktli olsam genel müdür olurdum zaten:))

Selena dedi ki...

yav bi resim de ben çektireydim şu Kerem'le:) ben de hayranınızım ehi deseymişim keşkem:))))