Sayfalar

22 Ocak 2009 Perşembe

Zibidiler!!!

Dün akşam 11 sularında tam yatmaya niyetlenmişken tlf çaldı. Hayırdır inşallah diye baktım, numara tanıdık değil. Açtım. Biri "iyi günler selen hn, ben türkcell'den arıyorum, adresiniz değişmiş, yeni adresiniz nedir?" dedi. "Nasıl yani?" oldum. "İstanbul'a taşınmışsınız, üstelik yanlız yaşıyorsunuz, korkmuyor musunuz? hırsızı var sapığı var" felan diyor. Kimsin diyorum söylemiyor. Bu arada arkadan birinin gülme sesleri geliyor. Kesin biri beni işliyor ama kim. Gülme sesi Harzem'e benziyor ama adamın yeni bebeği oldu, zibidilik peşinde koşmaz herhal diye düşünüyorum. En son "yarın işe giderken peşine düşücem" gibi bir lafın arkasından arkadaki iyice koptu. Kim o gülen dedim, adını söylemezsen kapatıcam, söylemedi ben de kapattım. Hemen turkcellden numara sorgulamaya çalıştım. o sırada tlf yine çaldı. herhalde bu kez kim olduğunu söyler diye açtım ama bir yandan da tırsmıyor değilim. Bu sefer "artık kimse gülemeyecek" falan dedi ve gene başladı yalnızsın vs falan derken arkadaki kahkahayı patlatınca "adiler, bu Harzem'in kahkahası, sen de Barış'sın" dedim. Serseriler akşam buluşup içmişler sonra kulaklarımı çınlatıp bir de hoplatalım demişler. Salak ben Barış'ın cebini kaydetmediğim için de yedim resmen. Biran korktum ama valla. Allahım kimi arasam felan oldum!!! Neyse biraz muhabbet ettik, güldürdüler beni bayağı, yattım sonra.
zibidiler!!!

4 yorum:

mert dedi ki...

yazık yahu. dün gece herkes almış payını stressden

Selena dedi ki...

yok yaa benimki eğlenceye döndü sonradan:)))
fondan gülmeleri duymasam harbi tırsabilirdim ama:)

mert dedi ki...

13. gece

Selena dedi ki...

şşş! korkutmayalım!!! sonra sanki kurtarmaya gelcen!