Sayfalar

4 Ocak 2009 Pazar

Hoşçakal güzel şehrim...

Ani bir kararla ablamlar bugün evlerini istanbul'a taşıyorlar. Ben aylar önce taşınmış olmama rağmen orda bir evimizin hala duruyor olması ve istediğim zaman gidebiliyor olmam benim için bir rahatlıkmış meğer. Şimdi tamamen yabancı kalıcaz Ankara'da. Şimdi gerçekten terketmiş oluyoruz güzel şehrimi. Gençliğimi geçirdiğim, bana en güzel dostlukları sunan, mutluluk kadar gözyaşı da veren, ait olduğum şehir. Sokaklarını, cafelerini bildiğim tanıdık şehrim, sana elveda. Ben artık misafir olucam sende, bir ziyaretçi, bir yabancı... Bir çanta ile gelicem ziyaretine, önceden hazırlık yapmam gerekecek, diş fırçası da olucak artık çantamda, ait olmıycam sana...

9 yorum:

papilo dedi ki...

Amannn, istedigin dis fircasi olsun Selencigim, o kolay, ben sana oda bile veririm... Sen uzme kendini, hem ne olacak Istanbul Ankara kadar hayatta gri olamaz, sen keyfini cikar Bogaz'in!

Selena dedi ki...

:) çocuk bakmam ama:PpP

mert dedi ki...

yavaş yavaş alışmak lazım :))

Selena dedi ki...

sen kesin olmuşsun mert:)))

mert dedi ki...

oldum oldum. hatta dibime düşmek üzereyim:)

Selena dedi ki...

:)))))
alırsın o zaman yakında kucağına bir tane:) sonra gelsin uykusuz geceler:)

mert dedi ki...

:) moralimi bozma

Selena dedi ki...

kaşınma:))))

mert dedi ki...

bozma moralimiiii