Sayfalar

3 Mayıs 2010 Pazartesi

Asabiyet katkayısı

son 1 haftadır asabiyet katsayım yükseldi gene. Günaydın diyenlere "sensin günaydın, terbiyesiz" demek için inanılmaz bir istek duyuyorum içimde. Bu asabilik ev ve iş ortamına da yansıyor ister istemez. Tıslayan bir nesneye dönüştüm resmen, cevaplar daha kısa ve sert... tersleyemezsem bile iğneleyip duruyorum herkesi. Kısa süreli görüşmelerde bastırabiliyorum ama belirli bir saati geçince su yüzüne çıkıveriyor vicdansız! Düzelene kadar bir süre kendimi tecrit edesim var. Ya da şu aptal yatıştırıcı çaylardan mı içsem. ne deniyordu onlara? hani bebelere içirirler ya, hem gazını alsın hem sakinleştirsin diye:)) gazım da yok işin kötü tarafı:PpP ama bana tankerle gerekir korkarım...

8 yorum:

papilo dedi ki...

sana ben gerek ben!
az kaldi geliyorum
sakinlestiririm seni, ota caya gerek kalmaz...

MsPiggy dedi ki...

sen gel beni pamuklara sarmala:) bir efe de ben olayım eteğinde:)

Bezen Hindistan dedi ki...

yalan o caylar selenim bi boka yaradiklari yok. sevdigin arkadaslarinla is cikislari 'happy hour' yaziyorum sana, soyle her seferinde degisik bi kokteyl denemesi seklinde:)

cok opuldun

MsPiggy dedi ki...

sonra çok geziyorsun diyolar be bezenim:))
du ben şu laf edenlere bir hönküreyim hele:PpP

Bezen Hindistan dedi ki...

sendeki arkadas cevresi kac kiside var yaflucum, birak catlasin oyle diyenler. nooluyormus evde kukuman kusu gibi oturunca madalya mi veriyorlarmis. sen haber ver, ben gelir tutarim onlari dovecegin zaman:)

Selim Karakaya dedi ki...

"rezene"den bahsediyorsun...
bu arada o gün konuşurken yaptığım öylesine bir yorumun bu boyutlara gelmesi üzerine düşüneceğimdir bolcanadır!... ya boşver, yazmaya devam lütfen:)

MsPiggy dedi ki...

yok güzelim benim, sadece "you got me thinking":)
ayrıyeten ben isim vermemiştim, kendini afişe etmişin;)

Chat Noir dedi ki...

furuyum mu topuğundan:)