Sayfalar

16 Mayıs 2010 Pazar

Sıcak...
ofisteyim... çalışasım yok... ofise girince daha bir uyku bastırdı üzerime... gözlerimi kapasam uyuyuvericem sanki... koltuga mi kıvrılsam 3-5 dakika...
sabah uyandığımda daha iyiydim halbuki.
cuma akşam işten çıkınca kazan gibi olan kafama iyi gelsin diye sahile sürdüm arabayı. yürüdüm biraz deniz kenarında. Ne kadar şenlikliymiş meğer akşamları... yüzlerce insan, yaşlısı genci, dolanıyorlar. kimi rakısını almış kimi birasını. onlar çimlerde sahillerde yudumlarken bisikletliler geçiyor aralarından. mutlu oldum, huzur buldum resmen.
Dünse yine dopdolu bir gün oldu. Sabahtan TEGV... 1 ay aradan sonra, özlemişim veletleri. sınıfın yarısı yoktu yine ama keyifliydi yine.
Sonra dün ilk RPG tecrübemi yaşadım. Çok eğlenceliymiş yav... gerci ben klasik herşeye maydonoz olup DM'i deli ettim, biraz şu heyecanımı ve herşeye atlamamı bastırmayı öğrenmem gerek.. fazla baskın karakterim ele geçiriyor bazen kontrolümü:)))
Oyuna gelince biz hepimiz scion'duk. Yani mitolojik tanrıların insandan olma çocukları. Hepimizin özel güçleri var ve ortaya çıkan yeni bir tanrı bozuntusunu bulmamız gerekiyor. Ben fransız ajanı bir hatun oldum. yok intelligence yok manipulation.. oyunda bir hamle yapmak istediğinizde zar atıyorsunuz ve zarlar başarılı olup olmadığınızı belirliyor. ateş ettim, ama vuramadın vs. ha bir de oyunda da manipulation yapmak istediğim zaman çuvalladım. 5 zar atip beşinde de küçük mü atar insan yaaa!!! olamaz böyle bişey:P
Oyun sonrası Asmalı zamanıydı. Özlem'le beceriksiz bir organizasyon sonrası Taksim'de buluşup Narpera'ya gittik. Burkay'ın müdavim merkezi. Ben de çok sevdim. Önce yemek sonra hopbidi. Burkay'ın arkadaşlarından birisinin doğumgünüydü. Ben de çocukla 2 hafta önce tanışmışım zaten. Gelen 20 kişi arasında 3 kişi falan tanıyorum. Ama insanların sanki hepsi özenle seçilmiş gibi birbirinden sıcak, birbirinden samimi... Hiç yabancı hissetmedim kendimi:)
O yorgunluğa rağmen 2'yi geçiyordu ayrıldığımda. Eve gelmem ve yatmam 3.30... yatmak değil de kalkmak zor olan. Kalktım gerçi de evden çıkamadım bir türlü. Şimdi de ofisteyim, güya çalışıcam:)

0 yorum: