Sayfalar

3 Mayıs 2010 Pazartesi

İmaj herşeymiş...

Geçenlerde bir arkadaşımla ilişkiler ve kişilikler üzerine konuşurken "blogunu okuyan kişi senden ürkebilir, seni tanımayan için hızına ulaşmak zor" dedi. Bu görüşü başka birine aktardım ve benzer bir yorum aldım. Demek ki hata bende...
Sıkıcı bir insan olmamayı seçmek, hayatımdaki eğlenceli şeyleri ön plana çıkarmak ve belki biraz da süslemek gösteriş budalası bir imaj oluşturuyormuş demek ki... Evde tek başıma oturup TV karşısında kucağımda laptopla psikopatça oynadığım spider soliter dolu geceleri anlatmıyor olmam veya anlatmayı tercih etmemem benim hatammış. Aynı şekilde evde yalnız başıma oturmak yerine arkadaşlarımla zaman geçirmeye çalışmam, yalnız kalmaktan kaçıp kendimi oyalayacak bişeyler yaratmam da aslında "gezentilik örneğiymiş".
Aslında en büyük hatam nerde biliyor musunuz? Bunları yapmak değil, yaparken "elalem ne düşünür" mentalitesinden uzak samimi bir şekilde paylaşmam. Kendimi sınırsız, kalıpsız, fütursuz paylaşmam...
Ama şu yaşta bile öğreniyorum ki aslında imaj herşeymiş...
....
Sinir oluyorum. "kızım sen de ne çok geziyorsun!" sana ne! sen de gez! ben geziyorsam sana girip çıkan bişey mi oluyor? senin zamanınla mı geziyorum, senin paranla mı? Sana da böyle bir imkan tanınsa bakalım sen de arkadaşlarınla hoş sohbeti mi tercih edeceksin yoksa TV karşısında aptal yaprak dökümünü izlemeyi mi? cevabın yaprak dökümüyse zaten uza ufaktan, seni tanımak bile zaman kaybıymış!
...
Karmaşık duygular içindeyim. Kızgınlık ve şaşkınlık arasında gidip geliyorum... doğrusu ne bilmiyorum... doğruyu mu yapmak istiyorum onu da bilmiyorum... sonucu ne olursa olsun kendim olmak mı doğru olan yoksa kendimi genel beklentiler doğrultusunda törpülemek mi???

15 yorum:

Chat Noir dedi ki...

çemkirme ulan öyle. ne demek "ne diyeceksen de!":)

ben korkmuyorum senden. aman ne çok geziyor, ayağına dolanırım ben şimdi köşeme sineyim de demiyorum. ben yazdıklarını, daha doğrusu yazarak aktardığın yaşamını izlerken enerjimin yükseldiğini hissediyorum. seninkisi feel good blog. okudum fellgoodoldum, oluyorum. yaşam enerjin hiç eksik olmasın, kıskananlar çatlasın, imrenenler kıçlarında asılı olan saksıyı bir zahmet indirip gezmeye başlasınlar.

aha da ilk blog yorumumu yaptım. öperim.

MsPiggy dedi ki...

hay allah senden razı olsun çamay'ım:)))) ağzına diline sağlık, eline kuvvet:)))

MsPiggy dedi ki...

bak senin için değiştirdim. olmuş mu?:P

Chat Noir dedi ki...

ha şöyle; gülüm canım de, korkutma insanları:P

papilo dedi ki...

evet ne var belki kiskaniyorum, ama seni degil seninle gezenleri, bu da itiraf number 1 olsun...
gez Selenim gez, toz sefan olsun,
operim cok,

MsPiggy dedi ki...

aşkım benim, keşke herkes sizin gibi temiz kalpli, iyi niyetli olsa:))) siz benim içimi ne kadar biliyorsanız ben de sizinkini o kadar biliyorum, bitanem:)
hepinizi tek tek öpüyorum ve yolunuzu gözlüyorum.

Bezen Hindistan dedi ki...

guselim benim, iyi niyetli olmayan insanla senin isin olmasin zaten. imaj imaj nereye kadar canim. 7/24 imaj icin yasayamayacagina gore duyma sen onlari. hatta gozlerine baka baka daha cok gez daha cok eglen daha cok catlasinlar ehi ehi. onlar ileride keskelerini alt alta dizerken sen iyi ki listeni update ediyor olursun. kimin gafasina goyacam oragi bi goster hele:)

JTB (JourneyToBlue) dedi ki...

selenacigim:)
"take it easy" diyorum.. ben bunu ingilizcesi f... ile baslayan kelime icin kibarca kullanirim. (niyeyse:)

"one life live it" diyorum sonra.
Ayrica Paulo Coelho zat-i muhteremi de "If everybody loves you, something is wrong. Find at least one enemy to keep you alert" demis..

hayat guzel her seye ragmen ve aslinda icinde kopan firtinalardan kimsenin haberi olmuyor. bir tane canin var sikma bu gibi seylere derim ben..

operim bir de:)

Bilge dedi ki...

sen de herkese fikrini sorma o zaman :)))))Gezmekten değil bunu sormaktan vazgeç. Kimse de uzanamadığı ciğere mındar diyemesin.

Bi de çok mu pucca okuyorsun bu günlerde sen ????

otur evinde solitaire oyna.

Selim Karakaya dedi ki...

"bir arkadaş" olarak sevgilerimi iletiyor, "diyeceğimi dedim zaten sana!" diyorum:)

MsPiggy dedi ki...

selim, canım benim, senin yerin ayrıdır biliyorsun:)

SUP! nerdesin sen????

dilayra, sen benim gizli role modelimsin:) gezmek değil konu, hayata bakışınla:)

Bilge dedi ki...

sınsvım var bugün. İlk ve tek. biraz panik haldeyim :((( inakim ben yavvv insan bunu 30 yaşında fark eder mi?

Öptüm

MsPiggy dedi ki...

lan ben seni hepitopu 3-4 yıldır tanıyorum, ben bile çoktan anladım senin inak olduğunu:)))

mert dedi ki...

yorumları okudum. herkes boş verrr gez toz ohohohyytt sefan olsun diyor ya, yoksa arkandan mı konuşuyorlar? değilse, sana gezme diyen kim? gezme diyen okumuyorsa buraya ne yazıyorsun. birde ne o öyle sana ne, gezerim senin paran senin zamanın mı...hoş değil! benim değilse de milli servet! afrikada gezemeyenler var.hoş değil. begenmedim. gezme diyorum canım! korkuyorum! ürküyorum! yapma!

MsPiggy dedi ki...

gezme diyenlerin bir kısmı burayı okumuyor genelde... Face'den takip ediyorlardır beni:) ya da sohbet vs.
bin yıl görmeyip de face'deki fotolar altına "kızım amma geziyorsun" diye yorum bırakanlar da var:)
buraya yazıyorum çünkü ben buraya herşeyimi yazıyorum... dertleşiyorum kendimle ve belki sizlerle, allah allah:P