Sayfalar

27 Mayıs 2010 Perşembe

Enginarla barıştım

Ben enginar sevmem. Aslında sevmem yanlış bir kelime. Ben enginar sevip sevmediğimi pek umursamadan yemem. Diğer yemediğim sebze ise kereviz - benim değimimle keriz. Kerevizin de sapına bayılırım ama kendini yemem. Böyle cinsim işte.
Herneyse dün komşu'da enginar çorbası vardı, bizimkilerin tezahuratına dayanamayıp içtim ve beğendim. İlginç.. Sonra akşam eve gittim. Evde de Dilek'in talebi üzerine Sevim teyzenin yapmış olduğu enginarın kalanı vardı. (süper ev sahibi olduğumu söylemiştim - direk kendin pişir ben de yiyeyim modu) Onun da bir tadına bakayım dedim. Sonra bir baktım koca enginar bitmiş!!! e iyi de bu sebzenin kendi tadı yok ki, ben patates ve bezelye yedim vs modunda kandırdım kendimi.
Bu öğlen Komşu'da enginar dolması var. Acaba denesem mi?:)

0 yorum: