Sayfalar

31 Temmuz 2007 Salı

Dolunay

Dun aksam babamlara giderken canim eve gitmek istemeyince rotayi Mutlu'ya dogru cevirdim. Eskisehir yolundan sola kivrildiktan az sonra sol tarafimda kalan gokyuzunu farkettim. Ay henuz tam yukselmemis ama dolunay oldugu icin muhtemelen kocaman. Muhtemelen diyorum cunku bulutlarin arkasinda kalmis ve sadece gunesin gunduz yansittigi isinlar gibi gecenin derinligine sari isinlar saliyor. Bulutlarin arasindan da cok ufak bir parcasi goruluyor. Manzara o kadar guzeldi ki dayanamayip arabayi kenara cektim ve bir muddet izledim. Keske yanimda fotograf makinasi olsaydi da o ani goruntuleyebilseydim. Manzaraya biraz daha baktiktan sonra yola devam ettim. Ay'in bahcelerinden gorunecegini umarak Muti'lere gittim. Ama maalesef diger evlerin arkasinda kaldi ve giderek yukselmeye ve kuculmeye basladi. Bana da az once gordugum muhtesem goruntunun anisi ile yetinmek kaldi:)

0 yorum: