Sayfalar

21 Temmuz 2007 Cumartesi

Kosturmacaya devam

Iyi ki dondum yani, buranin da tatil modundan pek farki olamadi. Once dun tatil ve oncesinde ihmal ettigim kizsal faliyetleri yerine getirdim. Sac boyat, bakim ivir zivir. Nerdeyse tum ogleden sonrami aldi. Aksam da bizim genel mudurlukten ayrilanlar icin veda yemegi varmis. Ona gittim. Tatilden donuste ayagimin tozuyla, keyifli oldu. Genel mudurle karsilastik. Allahtan tavir felan yapmadi:D

Bugun de sabah jetlag etkisiyle 6.45 gibi hortlayinca babama gittim. Kahvaltiyi orda yaptik. Adamcagiz sabahin korunde beni gorunce sasirdi tabi:) Sonra su kesintilerine onlem olarak kendime bidon aldim. Cok komik yaa, evde su depoluycaz artik!

Sonra Burak aradi. Meger bu haftasonu izinliymis. Haftasonu ise gitmiyor diye pek sevindik. Sicagin da etkisi ile hadi havuza gidelim dedik. Malum benim baska iznim olmayacak. Denize hasret kalicam bari kendimi havuzla avutayim dedim. Gittik visnelige, nasil iyi geldi anlatamam. 2 yuzdum orda. Suya bayiliyorum. Eger dunyaya hayvan olarak gelsem balik olmak isterdim. Yunus mesela. Oyna, hopla zipla. Tam benlik:) Biz daha ordayken Ozlem, Saltuk, ablasi enistesi geldiler. Onlarla da sohbet ve bira olayina girdim:)

Aksam da Muti ve onun daire arkadaslari ile Villa'ya gidip geyik yaptik. Mutlu da ben de kac haftadir olmadigimiz icin konuscak konular birikmis, pek keyifli bir aksam yaptik. En son oburluk yapip birer sufle istedik ama adiler bozmus sufleyi. Cok daha kekimsi olmus. Boyle koyu yogun biseydi. Hicbirimiz begenmedik ve pisman olduk. Hatta Muti bir daha sufle yemeyecegini bile iddia etti... gorucez:)

2 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

oooh, kebapmis yahu!!!

bazi arkadaslar bazen vakit olunca bizleri de arar hal hatir sorarlardi...

demek ki amerika insani degistiriyormus!!!

Selena dedi ki...

valla ben geldigimi bildirdim, beni ozleyip gorusmek isteyenler arayip plan yapiyor. bilemem artik...