Sayfalar

13 Temmuz 2007 Cuma

Özetler

Yazacak çok şey var aslında ama o kadar yorgunum ki... Şu 2 hafta tatil mi oldu maraton mu anlamış değilim. Hadi San Francisco'da ev bakıyorduk bişey anlamadık ama tatilin CDM kısmı nasıl bu kadar yorucu geçiyor anlamış değilim... Belki de anladım. Çünkü bu bir tatil değil, bir maraton!!!!

En son geçen hafta Laguna Beach sonrası yazmışım. Ondan sonraki günlerimiz aynen şu şekilde geçti. Cuma günü Disneyland. Güya Ege için gittik ama adamı bütün aletlere silah zoruyla bindirmek zorunda kaldık. Nasıl bir velettir anlamadım. Benim en favori eğlencem splash mountain oldu. Sanırım birçok insan da aynı şeyi düşünmüş olsa gerek ki içeri girdiğimizde saat 5 falan olmuştu ve ben en önde oturma cinliğini gösterdiğim için kovayla su yemiş gibi ıslandım. Aletten indiğimde resmen sudan çıkmış balık gibiydim. Öğlen binebilsek yarım saatte kururdum muhtemelen ama akşam üzeri olduğu için kurumam 2 saatimi aldı. Çok üşüdüm.

Disney'e yeni bir şey daha getirmişler. Finding Nemo. İkinci favorim de o oldu. Denizaltı'ya biniyorsun ve sen su altında giderken etrafında reef ve Nemo filminden görüntüler oluyo. Çok güzeldi. Hem parka hem de işletmesine hayran kaldım. Ama bir daha gider miyim bilmiyorum.

Cuma günü Disney yorgunluğunu cts öğlene kadar evde takılarak geçirdik. Ama programda öyle evde oturup pineklemek olmadığı için cts öğleden sonra Hollywood ve Venice Beach vardı. Bendeniz Santa Monica ile Venice'i karıştırınca akşam eğlencesi suya düşerek eve döndük.

8 Temmuz Pazar - San Diego

Pazar günü gene erken çıkmayı hedefleyip beceremedik. Kavga dövüş çıktığımızda saat gene 10.30 olmuştu. Sonra ver elini San Diego. Allahtan yol kolay da hemen gidiverdik. Önce arabayı Zoo'ya parkettik sonra şehir turu alıp önce Old Town sonra Seaport Village'da biraz gezdik. İlla ki Ghirardeli'nin SD şubesini ziyaret edip 6 sularında tekrar hayvanat bahçesine vardık. 2.5 saatte arabalı turla hayvanları gezdik. Pandalar çook şekerdi. Sarılıp uyuyasım geldi. Hatta sonra kendimizi Panda dükkanına atıp bisürü oyuncak panda aldık. Bir de koalalar. bayıldım her ikisine de.

9 Temmuz Pts

SD yorgunluğu ancak bu civarda takılınarak geçer. Pts de batı yakasının en büyük kapalı alışiveriş merkezi olan South Coast Plaza ve ardından Irvine Spectrum. Nihayet sushi hasretine nokta koyduk. Ne kadar yediğimizi ne siz sorun ne ben söyleyeyim.

0 yorum: