Sayfalar

20 Temmuz 2007 Cuma

OFFF!

Uzuuun bir tatil sonrasi bu donus yolculugu nasil bir eziyettir anlamadim gitti. Hani zaten yirmi kusur saat yol gitmen yetmiyormus gibi son aktarmayi da munihten yapmak sanirim en vurucu darbe oluyor. nasil mi?
Oncelikle en buyuk hata bileti aptal united dan alarak yaparsiniz. siz lufthansa aldiginizi zannedersiniz ama sadece siz oyle zannetmektesinizdir. Sonucta aci gercegi alanda anlarsiniz. Ilk darbeyi zaten 70 lb olan bavul limitinin 50'ye indigini ogrenerek check-in de yemissinizdir. Hele de 11 saatlik yolculukta size alkolu 5 dolardan satmaya kalktiklarinda yuh artik deme hakkina sahipsinizdir. Neyse hadi gidiste kazigi yedik belki donuste yirtariz dedimdi ama maalesef. bu sefer daha da bir ilginclik yapmis danalar, guya check in yaptilar ama koltuk numaram son ana kadar belli olmadi. sonucta 5li koltugun en ortasinda geldim yol boyu.
Ikinci kabus Frankfurt'ta. Munih aktarmasi icin (niye hopbidi hopbidi ordan oraya aktardigimi sormayin uzun hikaye) kosaraktan kapiya ulastiginda ucagin overbooked oldugunu ogrenip stand by'a alinirsin. ahanda ama benim baglantili ucagim var derken sana bir supriz yaparak upgrade ederler. hayatimin ilk upgrade'i ve ucus sadece 30 dakika!!!! yani simdi bu hak midir adalet mi???? hani secret bunun neresinde???
Asil kabus munihten sonra baslar. Once 3 haftadir kosturmaca icinde gecen bir tatil sirasinda saci basi dagitmis olmanin yanisira 17 saattir yolda olmanin verdigi maymunluga ragmen Allah'in munih havaalaninda lise askinla karsilasirsin!!!! Dunya kucuk malum ama bu halde de olmaz ki kardesim!!! neyse tum bu olumsuzluga ragmen bu kez sacmalamadan mantikli bir muhabbete girersin. Sonra ucaga binilir ve bilindik kabus baslar. Viyaklayan ve tepinen bir suru cocuk!!! ben turkiyeye gelen ucaklar haricinde bu kadar cok gurultulu baska ucak gormedim. Bir noktada "yeterin leeeeyyynnn" diye bagirmak istedim ama sonra kendimi tuttum. Zavalli hostesler, onlara acidim valla. Turkiye ucuslari test ve surgun yeri olsa gerek!
Simdi evdeyim, detaylar zamanla... nasilsa bende bu jetlag varken yazmam uzun surmez:)

2 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

hos geldinnn:)
merakla bekliyoruz hikayelerin devamını efenim....

Bezen Hindistan dedi ki...

yazik sana yaw, guzel bir tatilin ustune hic cekilmemis simdi bu:( ne zaman 50'ye indi sinir bu arada yaw, sadece united icin mi gecerli acep? ic hat ucuslarinda alkol $5 de dis hatta en azindan sarap falan bedavaydi benim bildiim. yakinda verdikleri yemege de para isteyecek bunlar. neysem, hosgitmisen. bi dahakine direk nj'e gelinecek hic anlamam.