Sayfalar

20 Temmuz 2007 Cuma

Finale

Universal Studios sonrasi guney california'da yapacak fazla da bisey kalmamisti. Cts sabahi once bakimi gelen arabamizi degistirdik. Adamlar once bize duduk kadar bagaji olan kucuk bisey vermeye kalktilar. Biz halihazirda koca highlander'a nasil sigacagimizi dusunurken adamlarin gosterdigi araca ciglik attik. Sonra orada bir amca mudahale edip bir adet jeep verdirtti. Amcam meger Urdun'luymus ve Turklere sempatisi vardi:) Bu sayese ayni tatilde bir highlanderdan inip baska bir jeep 4x4'e binme luksumuz oldu. Gerci bunun bagaji highlanderdan kucuk oldugu icin cok begenmedik:p ama ne yapalim elimizdeki ile yetinmemiz lazim iste, kader:PpP

Cts arabayi degistirdikten sonra Simay'in evi icin bir miktar daha alisveris yaptik. Sonra ben 2 saat kacip okul arkadaslarimdan birini gormeye gittim. 6 ay kadar once bebekleri olmustu, nasil sevimli bir yaratik. 2 saat kucagimda sakince durdu ve hic giki cikmadi. Yerim ben onu.

Pazar gunu orda burda dolanip aksam uzeri Huntington Beach'e gittik. Buraya kadar gelmisken yuzmemek olmaz. Gerci Simay ve ben kumlarda otururken Murat ve Ege yuzduler. Brrr okyanus cok soguk, hicbir guc beni sokamaz!!!
Pazar aksami arabaya yerlesme teranemiz vardi. Size bu sureci resimlerle aktarmak isterdim ancak onlar Murat'ta kaldi. Onun icin ben ozet geceyim. Arabaya sigmasi gerekenler: 2 buyuk, 2 kucuk bavul, 1 orta boy canta, 2 sirt cantasi ve sayisini bilemedigim kadar torba!!! once buyuk bavullari koyduk, aralara kucukleri sigdirmaya calistik. Ittire kaktira bavullar arkaya sigdi ama torba ve sirt cantalari acikta. Allahtan bagajin pencere gibi bir bolumu var. Kapagi kapattiktan sonra ordan iceri tepmeye devam ettik. Bu arada bagaj tepeleme dolu oldugu icin arka ayna islevini kaybetti. Bagaji tepeleme yigmaya iceriden devam ettik. Birara sinir krizi gecirip gulmeye basladik. Sanirim sigdirdiklarimizi gorseler bize bagaji en verimli dolduran kisi odulu verirlerdi. Ha bi de allahtan arka camlar siyah da polis dahil kimse icerdeki kalabaligi gormuyor. Yoksa kesin ceza yerdik! Aksamdan yaptigimiz tum calismalara ragmen sabah bisuru ekstra torba cikinca onlari da one alip uzerlerinde yolculuk ettik. Tam cingenelere benziyorduk valla!!!

0 yorum: