Sayfalar

29 Temmuz 2007 Pazar

Su ve sicak...

Ankara yaniyor. Herhalde cehennem de buna benzer bisey olsa gerek. Hava 40 derece, birakin disari cikmayi evin icinde bile oturdugunuz yerde uzerinizden ter damliyor. Bu kabus yetmezmis gibi simdi de su kesintisi basliycak. 1 Agustos gelmesin istiyorum. Hakikaten korkuyorum. Allah sonumuzu hayir etsin.

Bu arada ben de evdeki sicaga dayanamayarak haftasonu babamlara kactim. Malum onlarin orasi (konutkent) biraz daha serin. Ustune babamlarim bodrum kati yazin dogal klimali. Cuma gecesi kendimi bodruma bir atmisim, gece uzerime battaniye ortmek zorunda kalip oyle keyifli uyudum ki anlatamam. 2 gun uyku ve enerji depoladim. Simdi gene eve geldim, haftaici sicak ve susuzluk kabusu yine basliyor. Acaba temelli oraya mi tasinsam. Ama hergun git gel yol uzun beee.. yine de uykusuzluktan iyi olabilir:)

0 yorum: