Sayfalar

30 Ekim 2008 Perşembe

29 Ekim

Bugün hem bayram hem de hava süperdi. Ama ben bu süper havada ne yaptım? İkea'ya gidip ofis için alışveriş!!! Günün en güzel saatleri ikea'da bilimum ofis malzemesi seçmekle geçti. Allahtan akşam için plan yapmıştım da 5 gibi bitirdik.
Program Aylin'in koordinasyonunda Ankara'dan göçmüş 6 kişinin biraraya gelmesiydi. Ortak noktamız ise Aylin ve yolumuzun Ankara'dan geçmiş olması. Güya 18:30'da ortaköy il meditrino da yemek için buluşacaktık ama trafik sebebiyle toplanmamız nerdeyse 8'i buldu. Bu arada Ortaköy seçmemizin en önemli sebebi 29 ekim için düzenlenen havai fişek gösterileriydi. Saat 7 gibi lazerler açıldı, sonra tekneler fener alayı yaptı. O kadar güzel bir görüntüydü ki anlatamam. Saat 7.30 gibi de havai fişekler başladı. Tam 15 dakika ziyafet şeklinde gösteri yapıldı. Boğaza sıralanmış teknelerden boğaz boyunca senkronize şekilde atılan fişekler gökyüzünü rengarenk yaptı. Bir yandan 10. yıl marşı çalarken diğer yandan fişekler patladı da patladı. İzlerken resmen ürperdim ve tüylerim diken diken oldu. Zaten sulugözümdür. 1-2 damla düşürdüm ama allahtan kimse anlamadı.
Saat 8 gibi gösteri bittiğinde son eleman da restorana ulaşmıştı. Biz de yemek ve muhabbet olayına girdik. Aslında birbirini hiç tanımayan bir grup için oldukça keyifli bir sohbet ve yemek oldu.
Bugün cts olmadığı ve yarın iş olduğu için geceyi çok uzatamadık. Yine de benim eve gelmem 12'yi buldu. İstanbul güzel amaaa, mesafeler pek yaman...

0 yorum: