Sayfalar

28 Ekim 2008 Salı

Taşınmak

Allahım şu taşınma işi ne kabus birşey yaa! Geçen haftasonu Ankara'ya gidip 5-6 tane taşıma şirketi ile görüştüm. Aralarında uçurum olan bilimum fiyat teklifi aldım. Aslında ben en pahalıyı beğendim ama adı üzerinde, pahalı. En komiğime haftasonu çalışmayan firma gitti. Ekabir adamlar, haftasonu çalışmıyorlar. Onlar direk elendi. O mudur bu mudur diye kafayı yememe ramak kalırken dilek imdadıma yetişip olayı noktaladı. ben de şirketi arayıp işi bağladım. Allah razı olsun:)
Şimdi haftasonu yine Ankara yolundayım. Bu kez geçen hafta başlayıp da bitiremediğim ayıklama ve paketleme işine devam edicem. Özellikle babamın evinde ayırılması gereken bir ton döküntü var. (Sağolsun bizim kaltak da evin bütün döküntüsünü bize bırakıp gitmiş, neden şaşırdımsa...) İnsanın sadece haftasonu olunca hiçbir şeye yetmiyor maalesef. Son derece planlı hareket edersem yetiştirirm herhalde. Ondan sonraki hafta da taşınma! sonra yerleşme...
İmdat!

1 yorum:

mert dedi ki...

zamanında epey eşyamı telef etti onların pahalı bir tanesi. sigorta yaptıranı tercih edebilirsin ama cok şey bekleme. degerli şeyleri yanına al azar azar getir teslim etme onlara