Sayfalar

31 Ekim 2008 Cuma

Refik

Sağolsun lise tayfam sayesinde yeni yerler keşfetmeye devam ediyorum. Bugün de Tolga'nın 3 haftalık Burdur tatilini aman askerliğini:PpP bitirip Amerikaya geri dönecek olması şerefine biraraya geldik. Kim ortaya attıysa meyhane fikrini attı ve biz de Refik denen yere gittik. Organizasyon 8 de başlayacaktı ama milletin toparlanması herzamanki gibi daha geç oldu. Ama yine de 9-10 kişi olduk.

Toplanmamızın nispeten geç olması sebebiyle ben gittiğimde kurt gibi açtım. Mezeler de çeşitli ve bol olunca gecenin sonuna töhmeleyerek vardım.
Muhabbet yine çok keyifliydiç Herzamanki gibi çenem düşüktü:) Bir sonraki toplantıyı benim evde house-warming party ile yapmaya karar vererek ayrıldık. Gerçi ayrılırken bir babylon lounge muhabbeti dönüyordu ama eve gitmeleri konusunda çok ısrar ettim. Gitmişlerdir umarım:))))

1 yorum:

papilo dedi ki...

Arka duvardaki fon da Ankara'dan gelen unlulerle resim cektiren meyhane sahibine ait galiba!

malum bizim buralarda Istanbul unlulerinin resimlerini koyarlar...

aielcek Mudurumuzun cadilar bayramin kutluyoruz...