Sayfalar

15 Ekim 2008 Çarşamba

Geceyarısına doğru sıradaki programı uygulamak üzere Elif'le vedalaşıp arabaya doluştuk. Bu kez Aylin direksiyonda ben gps başında, ufak bir şaşırma ile Ulus 29'a ulaşmayı başardık. Hepimizde acep içeri girebilecez mi heyecanı var çünkü rezervasyon yapmaya çalışan ben muhtemelen yeterince sosyetik bulunmadığımdan geri püskürtülüp kapıda duruma bakar, yardımcı oluruz şeklinde savsaklandım. Sanırım tipimize bakıp ona göre karar verecekler.

Neyse düğünden çıkıp gelen 5 bayana acık cakcukdan fazlasını yapmadan içeri aldılar hemen. Manzara gerçekten süper, barda takılıp club kısmını geç farkettik ama zaten et yığını formatında olduğundan içeri girmedim bile. Biz tam ayrılmaya niyetlenirken beggin çalması üzerine koştum, içerisi de sakinlemişti, kalasım geldi ama araçlar kapıda diye dışarı sürüklendim.

Misafirhaneye döndüğümüzde saat 3 falandı.

0 yorum: