Sayfalar

19 Ekim 2008 Pazar

Evim güzel mi aceba?

Nihayet arayış sona erdi ve dün bir evde karar kıldım. Aslında öyle hummalı bir arama da olmadı ama bu hafta bu işi bitirme kararı vermiştim ve biraz daha sistematik çalışınca olay sonuçlandı. Bahçenin en güzel gülü değil belki ama beni idare eder sanırım.
Gerçi henüz sözleşme felan imzalanmadığı için kesin tuttum diyemiyorum, nedense hala içimde bir kuşku var, sanki bir terslik olacakmış gibi. Neyse hayırlısı olsun bakalım.
Ev aslında güzelcene. Feneryolunda, caddeye 2. ev. otoparkı felan da var. En güzeli işe yürüme mesafesinde. içi geniş, yalnız mutfak ve banyosu çok komik. yani banyoda sarı üzerine kırmızı desenli fayanslar var... nasıl bir zevktir onu döşeyen anlamıyorum. neyse desen kötü ama temiz diye razı geldim. Artık banyoda gözü kapalı duş almayı öğrenmem lazım:))) mutfak da pek farklı değil ama eşyalarla felan tölere edilir hale gelir diye umuyorum.
Şimdi işin diğer boyutu gözümde büyümeye başladı: taşınma faslı...
ooooffff offf!!!

10 yorum:

Ebru dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun. her bir ev aynı zamanda yeni bir hayatın ilk tomurcukları. umarım sana uğur getirir yeni evin.

mert dedi ki...

dekorasyon detay, içinde mutlu ol. ama şu banyoyu yaptıranı bende merak ettim. evi tarif ederken feneryolunda galatasaray banyolu ev:)diyordu sanırım.
istanbul da ki ilk evin hayırlı olsun.belki hepimizi çağırır bir parti verirsin:)

Selena dedi ki...

hele bir yerleseyim, yavas yavas gelir house warming partyler felan:)

papilo dedi ki...

Bizim odamiz guzel manzarali olsun lutfen...

mert dedi ki...

kısmetse ne zaman taşınma işi:) hayır eşya taşıma bakımından şeyetmiştim:))

Selena dedi ki...

:) yardima gelecekseniz 8 kasim gibi dusunuyorum:)))

mert dedi ki...

neden o kadar uzak bir tarih?? boşuna kiramı ödeyeceksin?

Selena dedi ki...

yok, kontrat 1 kasimdan baslayacak zaten. ama o haftasonu bana uygun degil... gec olsun güc olmasin:)

mert dedi ki...

oo süpermiş. hem garanti hem ileri tarih. ballı bir iş olmuş bu

mert dedi ki...

tarih belli değil ama yakınlarda ben de ev taşıyacagım:) feci sıkıntı