Sayfalar

12 Ekim 2008 Pazar

Kaptan

Bazen sabahları hele de geç kalmışsam Murat'la Bakırköy İdo iskelesine gelirken aynı geyiği yapıyoruz. Kaptan seni beklemiyor mu, her sabah biniyorsun tanıştınız mı vs geyiği. Ben de evet yaa bekliyorlardı, nerde kaldın dediler vs diye geyiği döndürüyorum. Derken bugün yine deniz otobüsüne binerken baktım kaptan çıkmış köprüde çay içiyor. Beyazlarıyla pek de cakalı duruyor. Derken biraz daha ilerledim ve kaptan seslendi "selen, napıyorsun sen burda? yukarı gelsene":))))) Baktım benim liseden sınıf arkadaşım! Gülerek gittim yanına. Kaptanın ordan seyahat etmek de süper keyifliymiş. Deniz ayrı bir güzel görünüyor. Murat'la geyiğimizi de anlattım, bak dedim oldu sonunda. Meğersem 6 aydır IDO daymış, çünkü en son bildiğim uluslararası biyerlere gidip geliyordu. Artık yerleşmenin zamanı gelmiş sanırsam.
E bundan böyle Sinan'a denk gelirsem benim otobüs yolculuğu daha keyifli geçecek demektir. Hamili kaptan yakınımdır:)

1 yorum:

papilo dedi ki...

Senden korkulur kizim, artik seninBuyuksehir Belediyesinden de, hatta Hazineden de tanidigin vardir, eminim!