Sayfalar

28 Ekim 2008 Salı

Dolmuş molmuş

Dün akşam 6'yı biraz geçe "len geç kaldım. 6.15'i kacirdim simdi, derse yetişemiycem" diyerek fırladım işten. ama o ne, meğer bizim ordan beşiktaş-taksim dolmuşları geçiyormuş. Atladım hemen. bir yandan da mesai çıkışı ilk kez karadan karşıya geçiyor olmanın verdiği tereddüt var. trafik nasıldır vs.
Bu arada baltım bizim şoför kırmızı ışıkta yan dolmuşun şoförüne bişeyler diyo ama (abi solladın ayıp oldu felan) adam tınmıyo bile. hatta duyduğundan bile emin diilim. neyse dedim bizimki söyledi rahatladı herhal. sonra yola devam ettik. baktım bizimki ara ara konuşmaya devam ediyor. Ardından çakozladım ki kulaklık takmış, birileri ile konuşuyor. kendime çok güldüm.
bu arada dolmuş ve taksicilerin haberleşme ağına hastayım. yol boyu şura açık, burdan dön felan birbirlerine bilgi veriyorlar. bazen kıvraklığımıza hayran oluyorum valla:)

3 yorum:

mert dedi ki...

sen cözdün bu istanbulu. yaında bize adres tarif edersin:)

Selena dedi ki...

kork benden:)

mert dedi ki...

korktum bile:)