Sayfalar

30 Nisan 2010 Cuma

Yine ayak sürümece

Gene bir halt edesim yok, uyuz moduna geçtim son zamanlarda. Bu akşam Anonim varmış, ÇYDD hayrına konser veriyormuş, biz de bahane olsun gidip takılalım dedik ama nasıl gözümde büyüyor anlatamam. sanki cesedim gidecek. Ha, zorunlu mu gitmek? hayır. gidince eğlenecek miyim? muhtemelen. neden istemiyorum? çünkü tembeliiiim:) onlar benim ayağıma gelsin istiyorum:) Boşverin Bronx'u bizim eve gelin desem:P
Ya bu arada haftaya gene bir arkadaşım evleniyor ve benim kıyafetim yok. Aylin'in düğününde giydiğimi sevmediğime karar verdim. Yarın da çıkıp elbise avlamam gerekiyor maalesef. bögh!

3 yorum:

papilo dedi ki...

biraz bekle nasilsa geleceksin buralara dieycegim ama haftaya lazimmis:) , yazik etme butceye cok fazla :)...

Chat Noir dedi ki...

ankara'da evleniyorsa, sana bir değil bir kaç alternatif sunabilirim. ben mevsimsel olarak beden değiştirdiğim için sıfır hariç her beden mevcuttur anacım.

MsPiggy dedi ki...

hahahha kızım senin en büyük bedenin benim dizimden yukarı çıkmaz len!
bu arada aldım elbisemi, gaayet de hoş oldu valla:)