Sayfalar

19 Mart 2010 Cuma

Doktora gittim

Sabah gene sürünerek kalkınca yataktan "iyileşmeden ben bir doktora gideyim bari" diyerekten randevu alıp bir KBB'ciye gittim bu öğlen. Doktor "nedir şikayetiniz?" deyince "valla 6 gündür hastayım, antibiyotik falan da aldım, iyileşmeden bir de siz görün istedim" dedim. adam gülünce de "ya boğazım bir türlü geçmedi, üstüne öksürük vs" diye girdim olaya.
Neyse doktor önce kulaklarıma baktı. Sol ok ama sağ kulağımdan sonra "bu kulak tıkandı tıkanacak, yazın denize havuza gidersen kesin tıkanacak, temizleyim mi?" dedi. ben "neee" olmuşum. dedim ne duruyorsun çabuk. neyse vakumlu bişey soktu kulağıma, içinden çıkanları görünce "allahım iğrenç bir insanım ben" oldum resmen. gerçi sonra "yok kötü değilmiş o kadar, dikey duruyormuş demek ki bu parça" diyerek beni teselli etti. O sırada aklımdan SUP geçiyordu... Şimdi seni daha iyi anlıyorum şeker.
Neyse sonra burnuma baktı. Onun da sol tarafı şişmiş, kapalıymış falan. Sıra geldi boğazımaa. Artizlik olsun diye ekranı açtı, o bakarken ben de ekrandan takip edecekmişim. Geniz akıntım çoktu. Canlı olarak gördüm kendisini. Şu dünyada en haz etmediğim şey balgam ve geniz akıntısıdır. Ekranda kendi boğazımda görünce daha bir tuhaf oldum tabi. böyk! boğazım da beyazlıklar felan varmış (evet selim felan!!!). Böyle canlı yayında izledim kendimi. Soluk borusu falan çok ilginç. Bir tane kapakçık vardı orda açılıp kapandı ben "iii" demeye çalışırken:)))
Sonuç olarak iyileşme sürecindeyim. Ancak boşa gitmiş olmayayım diye sanırım bana bir torba ilaç yazdı. Sinüs temizleyicisinden öksürük yumuşatıcısına kadar. Sağolasın doktor bey diyerek çıktım hastaneden.
Şu doktora gitme işini hastalık başında yapmaya bir alıştırsam kendimi. Ama ailede doktor olunca pek bilmiş oluyor insan, aman elimin altında var bir tane zaten ayağına uzatıyor olayı.

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

vayyy boğazını mı gördün çok heyecan verici :))) Bi seferine jinekolog bana heyecanla böbreklerimden mesaneme akan suları!!!! göstermişti çok heyecan verici diye. Şelaleye benziyormuş. :))))

Kulak kiri meselesini aştım artık atlattım. Beton çıktı resmen benim kulağımdan beaaa. Neyse tüm suç kulak çöplerindeymiş bunu anladım. Sen kulağını temiz tutucam diye kulak çöpleriyle kazın dur, sonra da doktor ıyyyy ne pis bir şey mişsin sen muamelesi yapsın. İnanılır gibi diil.

Neyse geçmiş olsun.

SUP the ear wax :)))