Sayfalar

18 Mart 2010 Perşembe

Mızmızııııım

ühühüüh ben hasta olmayı hiç sevmiyorum yaa. sanki biri sürekli boğazımı cırmıklıyor. sürekli acıma halinde:( ıhlamur içmekten içim dışım ıhlamur oldu resmen. yakında kulaklarımdan dalları çıkarsa hiç şaşmıycam.
Kulaklarımın içi kaşınıyor. Şöyle fırça gibi bisey olsa da ben şöyle sokup kaşısam kıtır kıtır diyorum. ya da çizgifilmlerde olur ya hani, kumaşı bir kulaktan sokup diğerinden çıkarırlar, sonra ileri geri temizlerler. ben de öyle kaşımak istiyorum kulaklarımın içini...
ha bir de en sinir olduğum şey durup durup gıcık temizlemek. lan zaten boğazım acıyor, bi de veremli gibi sürekli.. töbe töbe. hem ben zaten o çıkan sese de tilt olurum. sürekli takılmış plak gibi. bir o bir de burun çekmek. allahtan henüz burnum akmıyor. umarım akmadan da geçer gider bu illet.
hele akşam olunca pilim iyice bitiyor. kendimi eve atıp doğru kırmızı koltuğuma.
bu arada yeni bir ritüel geliştirdim. eve gidiyorum 19:30'a kadar kanal zapliyorum. bazen comedy max bazen boston legal. 19:30 olunca legend of seeker denen salak ötesi diziyi seyrediyorum. üstelik keyif de alıyorum. napayım büyücülü dizilere karşı zaafım var benim:) 20.10 da tam seeker bitiyor bu sefer greys anatomy'nin eski bölümleri başlıyor. hemen ona geçiyorum. 9'a kadar da onu izliyorum. 10'a kadar izlenecek bişey varsa izliyorum ve doğru yatak:))
Yatağıma karşı da ultra sempati geliştirdim son zamanlarda. gece boyunca her köşesini değerlendirmeye azimliyim. nevresim takımları zaafım malum zaten. değiştirip değiştirip yayılıyorum resmen...

3 yorum:

papilo dedi ki...

Selenim gecmis olsun, cabucka iyiles artik hadi, bol vitamin bol dinlenme...
operim cokca seni...

Anonymous dedi ki...

doktora gittin sonunda yani. niye direndin anlamadim. gecmis olsun bakalim.
uzaklardan bir kil

Selena dedi ki...

her koldan takipteyiz diyorsun:P