Sayfalar

10 Mart 2010 Çarşamba

Hiiiiiiiiiiiiiiii:))))

15 dakikadır kendi kendime eğleniyorum. Tee ocak ayında bir iş için Ankara'ya gitmiştik. Katıldığımız toplantı esnasında ben ordaki abilerden birine hayran olmuş (aslında resmen dibim düşmüş), toplantı sonrası bu müşteriyle bütün ilişkileri yürütme talebinde bulunmuştum. Kendisini bir süre sayıkladım. Hatta patronla bayağı bir geyiğini yaptık, yok ben raporu elden teslim edeymişim, yemekte görüşseymişiz vs. Bir sonraki Ankara ziyaretimde kendisi ile görüşme talebinde bulunmuş ancak abinin iş yoğunluğu sebebiyle gerçekleştirememiştik.
Az önce kendilerine iletmiş olduğumuz teklifle ilgili olarak abi aradı. Ben sanki beni aramış gibi bi sevindim anlatamam:))) Ama bunca zamandır abiyle ilgili hayaller kuran ben, adam telefonun öbür ucunda olunca tutulup geveledim. ehehe ebebe kıvamında bir konuşma geçti aramızda:) O andan beridir de sanki adam bana ilanı aşk etmiş gibi kıkırdayıp duruyorum yerimde:))))
çok komiğim allahım, sanki 15 yaşındayım:)))

4 yorum:

Anonymous dedi ki...

15 çok 13 filansın sen...tam platonik çağları
yakışıklı mı bari??

SUP

Selena dedi ki...

ayrıyeten süper kariyer ve karizma:)))
bi dakka, ağzımı sileyim:P

Selena dedi ki...

ne var yaa, ruhum genc benim:)))))
evet yakışıklı:DDDD

Anonymous dedi ki...

He he iyi haberlerini bekliyoruz. Kaplan Selen, acima hic :)
uzaklardan bir kil