Sayfalar

17 Mart 2010 Çarşamba

Kocakarı modu

Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi...
Kanunu amcam ne güzel demiş valla. İnsan hasta olunca dengesi şaşıyor resmen. 3 gündür tadım tuzum neşem enerjim, hiçbişeyim yok. Üstüne bir de dün bütün gün beni süründüren başağrısı eklenince akşamı nasıl ettim bilmiyorum. Akşam oldu da bir işe mi yaradı? hayır. kafamı yastığa koysam ayrı ağrıyor, kaldırsam ayrı ağrıyor. Birara yatakta oturup yatağın başlığına dayayarak uyumayı bile denedim:))) Sabaha karşı bizim delinin bağırtısına uyandığımda ağrının dindiğini farkedince nasıl sevindim anlatamam:)))
Antibiyotik ve bilimum ağrıkesici almasam ne halde olurdum allah bilir. Ha bir de 2 gündür kocakarı moduna büründüm. Aldığım ilaçlara ek olarak boğazımı yumuşatsın diye bilimum ballı limonlu sular, zencefilli tarçınlı ıhlamurlar kaynatıp duruyorum. Ben bile kendime gülüyorum resmen, sen bu hallere düşecek insan mıydın diye.

0 yorum: