Sayfalar

24 Mart 2010 Çarşamba

İş bitiren modu

Sabah sabah bisürü iş hallettim, keyfim süper yerinde:)
Malum 3 gündür ablamlarda ikamet ettiğimden koğuş kalk 6:40. Ben görmemişim böyle bir uyanma vakti normal hayatımda ama sayılı gün işte, biter. Neyse Ege'yi yolcu edip ben de hazırlandım, 7.30 olmadan çıktım evden. 7.45 otobüsünü yakaladım. Bu sefer koşturmadan hem de:) Geldim Kadıköy'e. Önce vergi dairesine gittim. gelir beyannamesi vermek gerekiyormuş ve yarın son gün. Neyse 20 mt2 alanda 3 ayrı birim var, sanırım 5 tur falan attım. önce oraya git, hayır öbürüne, oradan kayıt oldun mu? öbürüne giriş yaptırdın mı? Yeter leeyyynnnn!!!! Yazsanıza biyere ilk gelenler şunu şunu yapacak diğerleri bakacak falan diye. Yok abi, onlar da bezmiş, herkes aynı olayı 1000 kere tekrarlamaktan baymış, yarım yamalak anlatıyorlar yapılması gerekenleri. Bütün bu karmaşaya rağmen sanırım 45 dakika içinde halledip çıktım işimi.
Sonra dedim gelmişken bari şu adres ve nüfus olayını da halledeyim. Malum istanbula geleli 1.5 seneyi geçti ama ben hala ikametimi aldırmadım:) (kanunen 1 ay içinde yapmazsan 300 küsür TL cezası varmış). gittim nüfus idaresine. Benim ev sahibinin torunları hala orda görünüyor, ulan başlarım size dedim. o sırada görevli kısa bir yol gösterdi. gidip telekomdan son ay faturamı aldım, onunla kaydımı yaptılar. artık istanbulda ikamet ediyorum. aman ne güzel!!!

0 yorum: