Sayfalar

13 Nisan 2010 Salı

Bir delinin komşusunun savaş güncesi

1. gün
Dün akşam heyecanla eve gittim. Bakalım beni nasıl bir gece bekliyor. Saykocan(bundan sonra kendisine böyle hitap etmeye karar verdim: "psycho" ve "can"i birleştirip ikoncan gibi bir hava versin dedim:PpP)'a savaş açma kararımın ilk uygulama günüydü. Heyecan yanısıra biraz da gerginlik yoktu desem yalan olur. Neyse TV seyrettim (tv izlerken tv sesinden kendisininki pek rahatsız etmiyor) sonra yattım. Hatta telefonu da başucuma getirdim. Bağırırsa acımıycam. Ben yatarken muhtemelen o uyuyordu çünkü çıt çıkmıyordu. Neyse ben de uyudum, yine gecenin bir saatinde saykocan'ın gülme sesiyle uyandım. hmm, gülmesi zararsız bağırıp küfretmesin de... zaten uzun sürmedi, kısa bir süre sonra sustu o da, ben de dalmışım tekrar.
kısacası ilk gün vukuatsız geçti. Kendi bilir:)))

0 yorum: