Sayfalar

18 Nisan 2010 Pazar

Hep birlikte birlikte

Ne zamandır Caveman'e gitmek için çaba harcıyordum. Hatta ilk girişim başarısızlıkla sonuçlandı. Kısmet bugüneymiş.
Önce günlük özet: Sabah kalkıp TEGV'e gittim. İlk ders çocuklar bir usluydu anlatamam. Lan, bunlar benim veletler mi yoksa içlerine bişey mi kaçtı oldum. Hatta sıkıldılar mı diye tereddüte düştüm. Ama işin aslı en uslu en yaramaz oyunundaymış:) Ders sonunda usluları seçtik, onlar da yaramazlara ceza verdi. Çok keyifliydi.
TEGV sonrası eve geldim, duş alıp biraz kestirdim.Aylin yola çıktığında ben de kuaföre uzadım. Hedefimiz kapalı çarşıya gidip ona aldığımız takıyı değiştirmek. Tabi adamın bize 3-4 gibi gelin demesi bişey ifade etmedi. Biz tam kapanmalarına 2-3 dakika kala daldık mağazadan içeri. Adamcağız yazık bizi de kovamıyor. Neyse bir çaba 40 dakikada hallettik işimizi. Çıktık ordan. Sonra yemek yemek için Der, die das'a gittik. Aylin'in ön düğün eğlencesi sırasında ben sevmiştim orayı. Bu sefer kısa kalıp sadece yemek yedik.8:30 gibi kalkıp BKM'ye gittik.
Oyun tek kişilik tiyatro / stand up karışımı bişeydi. Erkekler ve kadınların farklılıkları, kadınların erkekleri nasıl gördükleri, gözlemler vs. Oyun eğlenceli diye duymuştum ama bu kadar komik olacağını düşünmemiştim. Bazı yerlerde kahkahalarla güldüm resmen. Kadınların her şeyi birlikte yaptıklarına dair bir kısım vardı. "hep birlikte birlikte", o kadar güzel canlandırdı ki gülmekten karnıma ağrı girdi resmen. Oynayan çocuk "Alper Kul" oldukça yetenekliydi. Özellikle mimikleri inanılmazdı. Bir de taklitleri. 2 saat boyunca bolca güldük diyebilirim.Çıktığımızda replikleri tekrar edip gülmeye devam ediyorduk. hep birlikte birlikte:))))

0 yorum: