Sayfalar

27 Nisan 2010 Salı

Muhabbete gel

Öğlen bir oyuna bilet almak için biletix'in satış ofisine gittim. Hayır, salak değilim, internetten alınabildiğini biliyorum ama verdiği yerleri beğenmedim, gidip ofisten kendim seçicem. bir gittim ki FB biletleri satışa çıkmış, kapıda kuyruk:( başladım ben de beklemeye. önümde de 2 tip var bekleyen. aralarında muhabbet ediyorlar. biri diğerine çoluk çocuğu sordu. iyiymiş berininki. soran dedi ki "abi ben o konuda çok pişmanım, artık evlenmek istiyorum." ondan sonra başladı sana kız mı yok muhabbeti. Evli olan anlatıyor "oğlum şimdi erkek kıymetli, millet arıyor resmen" evlenmek isteyen diyor ki kafasına uygun birini bulamıyormuş. öbürü gazlamaya devam "abi senin gibisini nerde bulacaklar, işin gücün iyi. gel bizim bankaya bir sürü temiz kız var 23-24 yaşlarında evden işe işden eve giden, pırıl pırıl" ben bir yandan dinliyorum diğer yandan da "hmm demek evden işe işten eve gitmek bir marifet, ulan bunca zamandır bu yüzden mi kimseyi bulamadım... eeee" bir yandan da hem dinlediğimi çaktırmamaya hem de gülmemeye çalışıyorum. abi adamı doldurdu bayağı. öbürü de tamam abi seni bir ziyarete gelicem dedi, öyle ayrıldılar.
yani aranızda bir bankada çalışan 23-24 yaşlarında ev-iş-ev üçgeninde yaşayan birileri varsa yakınlarda görücü gelebilir:)))

4 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

Insan bi sorar, hangi banka, adres nere?!...

Selena dedi ki...

hahahha, hiç aklıma gelmemişti:)))

papilo dedi ki...

o muhabbete girmeden nasil durabildin bir de onu anlat lutfen...

Selena dedi ki...

zor olan muhabbete girmemek değil, gülmemekti...
daha komiği, ablama olayı anlatırken "yaa evet işte" diye onayladı!!! ben çok geziyorum diye mutsuz da o da:)) ya bi git dedim ben de...