Sayfalar

20 Nisan 2010 Salı

Höf pöf

Bu akşam 100. İstEMbul var. Yani İstanbul'daki ODTU EM'lerin buluşması. Her ayın 3. salısı olur, ben hepi topu 1 kez gittim daha. Bir de geçen sene büyük organizasyon olarak kuruluşumuzun 40.yılına gitmiştim. Şimdi olay 100. olduğu için İstanbul dışından gelen de çok. Şu andaki katılımcı sayısı 270 sanırım. Organizasyon da aslında süper bir yerde: Otto Santral. Ben mi? gelicem dedim ama o kadar gözümde büyüyor ki... Bu aralar gene uyuz, antisosyal modumdayım. Sosyal fobi oluşturmaya başladım sanırım:P Ne biyere gidesim ne bişey yapasım var. Hani görev gibi kendimi itelemesem evden çıkmıycam, o kadar yani. (korkarım saykocanla yata kalka bir nevi saykocan oldum ben de) Şimdi de akşam yaklaştıkça "lan yağmur yağsa da gitmesem" ya da "ya şimdi çok uzak" gibi çıkış noktaları aramaya başladım. Pöööffff!!!

0 yorum: