Sayfalar

2 Nisan 2010 Cuma

fun fun fun

Allahım sersem gibiyim...
Dün akşam Aylin'le AHE'nin bir nevi bekarlığa veda yemeği vardı. Daha çok iş yerinden düğüne gelemeyecek olanlara yönelik bir eğlence olayı. Baş kamber olarak benim de orda olmamam söz konusu değildi tabi. Gerçi giderken "ya benim ne işim var orda, kimseyi tanımam etmem" diye düşünmedim desem yalan olur. ama ayak sürüyerek de olsa düştüm yola.
Trafiği göz önünde bulundurarak mini mini elbisemle Kadıköy semalarında ve vapurda boy göstermem pek eğlenceli oldu. Neyse hasarsızca ulaştım mekana. Mekanın önünde bayağı bir kalabalık var. Sanki kokteyl var kapı önünde. Es geçtim onları, kapıda dikilen görevliye "Aylin hanımın yemeği" dedim bana es geçtiğim kalabalığı gösterdi. Amanın!!! ne işim var lan benim burda!!! Neyse o panik havasında gözlerim aylin'i taradı. O sırada Pelin'i de görüp hemen yapıştım dibine.
Süper organizasyon yapmışlar. Kızlara tülden duvaklar takılmış. Benim duvağımda hazırlandı ve kafama konduruldu hemen. Aylin'inki bizimkilerden farklı olarak turkuaz mavisiydi, çok tatlı olmuştu. Bir de t-shirt yaptırmışlar ama ben ona yetişemedim. Neyse kafamızda duvaklarda akaretlerde pek eğlenceli bir görünüm oluşturduk.
Dışarıda bolca geyik yapıp foto çektirdikten ve şaraplarımızı yudumladıktan sonra içeri geçtik. Yemek ve şarap olayına içeride de devam ettik. Önce pelinle asosyal takılıp küçük bir masaya yamanmıştık ki AHE'nin zorlamasıyla milletin arasına karıştık. Yemek, alkol, müzik, muhabbet gayet keyifliydi. Saatler ilerleyip alkol damarlarda dolaşmaya başlayınca hopbidi modu oluşmaya başladı. Kalkıp biraz da 80ler eşliğinde hopladık. Geceye damgasını vuran ise en son ortaya çıkan volcano tarzındaki tatlıydı. En son gözüm dönmüş şekilde kaşıklarken hatırlıyorum kendimi:)))
11 sularında teslim bayrağını çekerek ve yollandım ben. Nasıl geldim, nasıl yattım çok emin değilim. Ama şu anda akşamdan kalma olduğum bir gerçek:)

1 yorum:

papilo dedi ki...

isteruk isteruk resim isteruk!
ozellikle kafanda bir duvak ile...