Sayfalar

8 Haziran 2010 Salı

Astroloji

Burçlarla hiç işim olmaz. Kendi burcumdan başkasını bilmem, anlamam ve ilgilenmem. Ama etrafımda burçlara meraklı ve inanan o kadar çok insan var ki, ister istemez kulak aşinalığı vs yaşıyorum. 3-5 arkadaşımdan dolayı bazı burçların hangi zaman aralığına geldiğini biliyorum falan. Ama hepsi bu.
Son olarak şahit olduğum yoğun bir burç tartışması neticesinde susan miller adlı bir ablanın sitesini öğrendim. Ayda bir girip ne demiş diye bakıyorum. Dediklerinden genelde bişey anlamıyorum o ayrı. ama en çok "ayın en güzel veya romantik günleri" listesine gülüyorum. çünkü ablam hangi gün için "süper" dese ben o gün ya evde hasta yatmışım, ya iş ve ev arası pineklemişim vs. yani olayın benim açımdan uyumu ve tutarlılığı 0. bakalım belki size bişey ifade eder dedim:)))

0 yorum: