Sayfalar

5 Haziran 2010 Cumartesi

Geri döndüm bebek:)))

Dönüşüm muhteşem olacak demiştim ben size. yoksa dememiş miydim? neyse, beni yakinen tanıyanlar bilir ki benim dönüşüm hep muhteşem olur:))))
Ne zamandır az ve bunalım yazdığımın farkındayım. ancak birkaç gündür üniversite sınavından çıkmış liseli ya da mezuniyet projesini teslim etmiş universiteli gibi bir ferahlama, bir rahatlama, sanki tüm işler bitmiş gibi bir sallanma moduna girdim. Üzerine 2 gündür de eğitim amaçlı bir seminere katılınca sanki tatile gittim:P
Özet geçecek olursak çarşamba akşamı basket kabusu ile başladı dönüşüm. Bir heves aldım pizzamı şarabımı, geçtim TV karşısına. Güya maç seyredip keyif yapıcam. 2. çeyreği zor bitirdim, 3. göz ucuyla, son periodda ise filme geçmiştim. Bir maç bu kadar mı kötü olur. Tabi ben efes açısından değerlendiriyorum olayı, fenerliler bayram etti.
Çarşamba tüm gün eğitimin üzerine akşam bot gezisi ve yemek vardı. Ancak benim daha müthiş bir planım vardı: rihanna konseri. İçimdeki 18lik hala yaşadığı için seminer çıkışı çektim spor ayakkabıları ayağıma, önce kanyonda le pain quotiddien de apple pie ve kahve, ardında beşiktaşta grubun devamı ıle buluşup bira ve vs ve en son olarak "te amo":))) Konser aslında beklediğim kadar muhteşem olmamakla birlikte şarkıları sevdiğim için ben oldukça keyif aldım. kısmi hoplama zıplama bile yaptım.
bugünkü aktivite ise seminer sonrası yemek idi. Ancak ders 5'de bitip de yemek 7 gibi başlayacağından yine önce Kanyon'a gittik. Bu sefer seminerden kalabalık bir gruptuk. Kahve muhabbet vs derken çıkıp bir de D&R da cd dvd bakıp oyalandık. Akşamın devamına dair sinyaller o anda alınmaya başlamıştı. Ortamda bulunan 4 kişi henüz o gün biraraya gelmiş olmakla birlikte daha biri cümle kurarken öbürü sonunu tamamlamaya başlamıştı. Neşe içinde yemeğe gitmek için yola koyulduğumuzda saat 7 olmak üzereydi. O civarda Akmerkez'e gitmeyi bilmeyen yegane taksiye binip yolu şaşırmamız, gps eşliğinde hedefe ulaşmamız gece boyunca attığımız kahkahaların başlangıç sinyalleriymiş meğer. Tüm gece o kadar çok güldüm ki resmen ilaç gibi geldi. Sanki asırlardır tanışmışız gibi şakıdık durduk. Hele cem yılmaz ve türk malı geyikleri süperdi:)))))
Uzun lafın kısası çok keyifli döndüm bu akşam eve. Oh be, kendime geldim resmen:))))
...
Ay dur asıl unutuyordum. Dün akşam konser öncesi Beşiktaş'taki beer pointte buluştuk. Yedik içtik vs. Sonra motora geç kalıcaz diye panik halinde toparlandık. Ben de tuvalete koştum. Girdim içeri, kullandım tuvaleti. O arada biri kapıyı tıkladı "bi dakka" dedim. O kişi yan tarafa girdi, ben ardından hemen çıktım. Ben çıktım tuvalete bir adam girdi. Ben ona baktım o bana. adam  şaşırdı "burası erkekler değil mi?" dedi. ben "bilmem ben bayanlar diye girdim" dewrken ikimiz birden çıkıp kapıdaki işarete baktık ki gerçekten erkekler tuvaleti imiş. Ben gülerken adam "nolcak canım" falan diyordu. İşin daha komiği gülerek ordan çıkıp bayanlar tuvaletine geçip elimi bayanlarda yıkadım:))))) Öbür taraf erkekler ya, orda yıkamamak lazım:))))
Bir pot da bu akşam kırdım. Tam yemekten kalktık, vedalaşma faslı. Tanıdık bir sima. O da beni tanıdı. gülümsedi, "merhaba" dedi. Ben gayet laubali "naber?" dedim sanki kırk yıllık tanıdık. sonra kadının arkasından bakarken taşlar yerine oturmaya başladı. Lan bu kadınla ben bir toplantıda tanışmıştım, bizim çalıştığımız şirketlerden birinin üst düzey yöneticilerindendi!!!! Ben o dumurla kaldım bir an. Kadına "naber" dedim şokuyla 3-4 dakika sarsıldıktan sonra en sevimli halimle yanına gidip "kusura bakmayın ben bir an karıştırdım sizi, ehe şarap vs de" diyerek olayı yumuşatmaya çalıştım. allahtan candan tepki verdi de içim rahatladı. allahım bazen çok patavatsız oluyorum yaaaa!!!!!

2 yorum:

Banu dedi ki...

he he benim için de çok süpriz bi akşamdı, iyi ki tanıştık walla, en yakın zamanda tekrarlamak dileğiyle, bu arada bayıldım ben postlarına :)

Ne demişler "Her koyun kendi bacanağıyla basılır" :)))

Abiye Kuzu :)

MsPiggy dedi ki...

:))))))

aynı eltim, benim eltimde de var:)