Sayfalar

6 Haziran 2010 Pazar

Dün bütün gün o hazırladığım ayran-sodayı bırak içtiğim 2 yudum su bile midemde duramayınca öğleden sonra soluğu hastanede aldım. Serum taktılar, içine bilimum ilaç kattılar da ondan sonra biraz kendime geldim. günün ilk yiyeceğini akşam saat 6 sularında bir parça simit olarak yemeyi becerdim. sonra 1 tost ve 1 kase çorba. hepsinin midemde kalması ayrı bir sevinç kaynağı. ama mide hareketlerim hala kendini hissettirir boyutta.
akşam ablamlar tutturdu bize gel sana bakalım diye. ben de o halde kalkıp sürünerek (ve de yağmur altında) karşıya geçtim. ne o; bana bakacaklarmış. aslında itiraf ediyorum ege teyzemi cok özledim diye mızlamasa gelmezdim de ben de onu çok özlediğimden soluğu burda aldım. şimdi hala ablamdayım. akşama toparlarsam dönücem eve.
Yastık ağrısı oldum gene. yatmaktan başım ağrıdı. ama tadım tuzum da yok. yatmaya devam etmek istiyorum. al sana kısır döngünün dik alası.

2 yorum:

Bezen Hindistan dedi ki...

gecmis olsuin canimcim, su 1 gunluk mide viruslerinden de olabilir. canina okuyor insanin ama yaw.

MsPiggy dedi ki...

hiç sorma bezenim. her neydiyse harbi beni alt üst etti. hastaneye gitmesem muhtemelen halan sürünüyor olabilirdim:(