Sayfalar

1 Haziran 2010 Salı

Fazla tepki

Dün kabus çığlıklarımı face'e de yazmıştım. İnsanlar panik olmuşlar. Üstelik hiç tahmin etmediğim kişilerden mesajlar aldım, iyi misin, bir derdin varsa dinlemeye hazırım vs diye. O kadar şaşırdım, bir yandan mutlu oldum, diğer yandan utandım ki anlatamam. Utanma sebebim de insanları telaşlandırmış olmam. Yani o anda gerçekten ölmek istedim ama tamamen anlık ve duygusal bir çığlıktı o. Aynen buraya yazdığım gibi. Ama buraya daha detay oraya sadece "ölmek istiyorum" yazınca işler karışmış doğal olarak. Korkarım bir sonrakinde gerçekten ölmek falan istersem yalancı çobana dönecek durumum:PpP
haa bu arada dünkü kabus yazdığım yerde kalmadı, gece de devam etti. Tam oh doğru dosyayı gönderdim diye rahatlayıp eve gittim ki bir mail geldi "eski halini göndermişsiniz" diye. sen kalk eski dosyayı düzelttiğinin üzerine save et!!!! ofise dönüp tüm düzeltmeleri tekrar yapıp tekrar gönderdim adamlara... rezil rezil rezil...

0 yorum: