Sayfalar

23 Haziran 2010 Çarşamba

Farkettim ki...

Ne kadar yaşlanırsak yaşlanalım veya tecrübe edinirsek edinelim her geçen gün, her yeni olayda bir yeni şey daha öğreniyoruz. Bir yeni şey, bir yeni tecrübe, bir yeni farkındalık. Bazen bariz olan şeyleri bile anlamamız için uzun zaman geçmesi, belirli seviyelerden geçmemiz gerekiyor.
Ben bugün anladım ki bir ilişki bittiği zaman bitirene hiçbir şey olmuyor. Bitiren kendi verdiği karar doğrultusunda hayatını mutlu mesut, belki bir sorumluluktan veya yükten arınmış olarak devam ediyor. Hani gözümüz telefonda aramasını bekliyerek dakikaları, saatleri, günleri ayları sayıyoruz ya... işte bugün farkettim ki ayrılan asla aramayacak. nafile bekler sevenler, bilmez ki giden sevgililer dönmeyecekler... sen ne kadar acı çekersen çek, ne kadar beklersen bekle, ne kadar umut edersen et... sonuç değişmeyecek, giden dönmeyecek. bekleyerek, umut ederek geçirdiğin her an sana daha çok acı verecek.
Keşke beynimiz ve kalbimiz bir düğmeye bağlı olsa ve istediğimiz devreyi düğmeyi çevirerek açıp kapatabilsek. seviyorum, tık, artık sevmiyorum. sıradaki....

2 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

"sonuç değişmeyecek, giden dönmeyecek. bekleyerek, umut ederek geçirdiğin her an sana daha çok acı verecek."
bugün fena yazıyorsun gerçekten, canımı acıttın!...

MsPiggy dedi ki...

ancak canı acıyan yazabilirdi zaten:)