Sayfalar

28 Haziran 2010 Pazartesi

Hayat bazen güzel sürprizler yapar:)

Bugün kendimi bir miktar umutsuz belki biraz mutsuz hissediyordum. Akşam üzeri Aslı aradı buluşalım diye. Ben de egeye hediye almak için caddeye inecektim, süper tesadüf oldu. Önce roberts cafe de oturup bişeyler yedik, muhabbet vs. sonra çıktık alacaklarımızı almak için caddede yürümeye başladık. Jack Nicholson'ın shining'ini almak istiyormuş. D&R'a girdik. Shining ararken ben birden çığlık attım:
7 kardeşe 7 gelin:))))
Bu filmi ne zamandır arıyordum. Sevdiğim eski filmler listesinde yer alır kendisi. Daha önce aramış ama bulamamıştım. Şimdi birden böyle karşıma çıkınca inanamadım. sanki kozmik bir güç bana olumlu sinyal gönderdi. minik bir sürpriz. ben orda bu filmi buldum ama filmden çok daha derin mesajlar algıladım altında. terkedilmiş olmadığımı, yalnız olmadığımı, hala birinin ya da bişeylerin arada bir de olsa beni gözettiğini... minicik bir işaretin bile beni nasıl mutlu ettiğini. bir film bulduğum için dünyaların benim olduğunu. ama dedim ya, olayın sadece o filmde bitmediğini...
eve gelir gelmez koydum dvd ye. İzlediğim en mutlu filmlerden biri. Şimdi de dakikalar akarken yüzümdeki gülümseme yayılmaya başladı bile:)
en son mamma mia izlerken böyle olmuştum. şimdi de bu:) sanki hiç bitmese:)

0 yorum: