Sayfalar

14 Haziran 2010 Pazartesi

Pucca...

Bir süredir Pucca Günlük isimli blogu takip ediyordum. Geçenlerde de blog yazılarında kitap yazdığını okumuştum. Birara alırım vs diye aklımın bir köşesinde duruyordu.
Cts günü eğitimden çıktığımda Burak'ın gelmesine daha nerdeyse 3 saat olunca Beyoğlu'na kaydım. Kaydım derken zaten orda buluşacaktık. Ben tek başına bir halttan zevk almayan bir insan olaraktan o mahşer kalabalığındaki beyoğlunda 2 tur atıp bu arada bilimum insana "hadi buluşalım" falan diye yavşadıktan ama uygun şahıs bulamadıktan sonra kendimi bir kitapçıya attım. Dolanırken birden aklıma bu kitap geldi. Ahanda var mıdır falan derken gördüm raflarda. Hemen aldım bir tane. Kitap nerde okunur? tabikine starbucks'da. hemen mochamı ve kekimi aldım kuruldum bir masaya. Nasıl kaptırmışsam birara kendi kahkahamla kendime geldim. Benzetmeleri vs o kadar güzel yapmış ki, koptum bazılarına. O 2 saat nasıl geçti anlamadım. Burak geldiğinde hala yerimden kalkamamıştım:) dün akşam da kendisini uğurladıktan sonra biraz daha okumaya çalıştım. Şimdi uykusuzluğumun tek sebebi Pucca!!!

0 yorum: