Sayfalar

10 Haziran 2010 Perşembe

Yeter yaawwww...

Kaç gündür işten çık eve git, pinek pinek tv izle, kafayı yiycem nerdeyse. kendimi ev hapsinde gibi hissediyorum. Tamam gerçi midem kötü, hava berbat ama gene de öyle loser bir şekilde evde oturmak inan çok koyuyor.
En sonunda demin sinema sayfasını açtım önüme. Sinemadan kopalı asır olmuş, dvd bile izlemiyorum. hatta gidip almaya da üşeniyorum. neyse, açtım sayfayı önüme... ya izlemeye değer 1 tane bile film olmaz mı yaaa??? zorladım zorladım 1 film seçtim. akşam iş çıkışı sinemaya gideceğim. sinema nasıl bişeydi hatırlayan var mı???
...
Bu arada bugün seyahat için dolar aldım. Hani yatırım yapmayı düşünen varsa önümüzdeki 1 ay dolar düşecek, temmuz sonunda ise tavan yapacak. duyurulur:)))

1 yorum:

Bilge dedi ki...

hayirli olsun gel artik bana fenalik geldi buralardan